GroenLinks Eindhoven blijft groeien, we hebben momenteel 441 leden. Wil jij als bestuurslid deze afdeling verder helpen groeien? Solliciteer dan nu!

Het bestuur is verantwoordelijk voor de organisatie van de afdeling, de communicatie met leden en alle taken die ondersteunend zijn voor de politieke beweging, zoals bijvoorbeeld de campagne. Taken binnen het bestuur worden verdeeld op basis van behoefte, capaciteiten en interesse. Op dit moment zoeken we specifiek een secretaris, een bestuurslid intern en regio en een bestuurslid extern en diversiteit.

Wij vragen:

• enthousiaste denkers en organisatoren, met passie voor politiek;
  • goede communicatieve vaardigheden en echte team-spelers;
  • mensen die zich voor tenminste 1 jaar willen inzetten in het bestuur;
  • lidmaatschap van GroenLinks.

Wij bieden:

• een stimulerende, enthousiaste, collegiale werksfeer;
  • nauwe betrokkenheid bij politieke onderwerpen;
  • de mogelijkheid je CV uit te bouwen met een politieke bestuurstaak.

Het bestuur vergadert maandelijks. Benodigde tijd is afhankelijk van het aantal lopende activiteiten, maar ligt in de regel rond de 4 tot maximaal 8 uur per week.

De bestuursfunctie is op vrijwillige basis en er staat geen vergoeding tegenover.

Ben je in staat en bereid gedurende langere tijd enkele uren per week in GroenLinks te investeren, wil je een actieve(re) rol spelen binnen het bestuur van een politieke organisatie, wil je inhoudelijk mee praten over de koers van de partij, meld je dan aan! Een tijdje meedraaien om te kijken of het iets voor je is kan ook!