Uitgelicht

STATENVERKIEZINGEN 2019

Op 20 maart 2019 zijn de statenverkiezingen. Op deze pagina vind je alles over de komende verkiezingen.

MAAK KENNIS MET DE  KANDIDATEN: https://brabant.groenlinks.nl/mensen

VERKIEZINGSPROGRAMMA GROENLINKS NOORD BRABANT                                                                                                                                         Tijdens de ledenvergadering in november 2018 hebben de leden ingestemd met het programma voor 2019 - 2023. Als titel voor het programma kozen de leden voor "Een groener, gezonder en gas(t)vrijer Brabant".

DOE MEE AAN ONZE CAMPAGNE!

GroenLinks groeit en daar gaan we verder mee in 2019 met een fantastische uitslag bij de Provinciale Statenverkiezingen! Een goede campagne kan niet zonder een grote groep enthousiaste vrijwilligers.

Wil jij een bijdrage leveren aan de campagne met jouw enthousiasme, kennis of tijd? Of wil je betrokken zijn bij de campagne maar heb je nog geen idee hoe? We zijn onder andere op zoek naar mensen die:

• Mee willen doen met de huis-aan-huis acties
  • Onderdeel uit willen maken van de twijfel-lijn de laatste paar dagen van de verkiezingen
  • Kandidaten willen begeleiden bij het bezoeken van debatten
  • Enkele of meerdere uren willen flyeren de laatste dagen van de campagne tijdens het slotoffensief.

Voel je niks voor een van bovenstaande bijdragen aan de campagne maar wil je wel iets doen? Samen kunnen we kijken naar wat voor soort inzet jou uitkomt en de campagne versterkt. Contact opnemen kan gemakkelijk met  de vrijwilligerscoördinator via mail Babette Jongen of via  0639504890.