Uitgelicht

Samen voor verandering naar een eerlijk Eindhoven

GroenLinks kiest voor een eerlijk Eindhoven. Waar iedereen gelijke kansen krijgt. Waar het verschil tussen arm en rijk kleiner wordt. Waar iedereen mee kan doen ongeacht leeftijd, opleiding, seksuele geaardheid, culturele achtergrond of levensstijl. Een stad waarin we verbinden in plaats van verdelen. Waar iedereen erbij hoort. Mens en dier. Nu en in de toekomst. Niets verbindt meer dan een gezamenlijk doel. Ons doel?

GroenLinks kiest voor duurzame energie, schone lucht en een groene stad. Een levendige stad met een prikkelend cultuuraanbod en bruisende festivals. Een stad volop banen bij sociale en duurzame ondernemers. Waar je kunt genieten van een bruisende binnenstad en het groen en het water in je wijk. Een stad waar solidariteit de boventoon voert en diversiteit gevierd wordt. Waar armoede samen bestreden wordt. Dit is de stad die we willen zijn. En dat willen we samen met alle Eindhovenaren bereiken. Met bevlogenheid, inzet en creativiteit. Met optimisme en strijdvaardigheid. Doe mee en stem GroenLinks.

Lees in ons verkiezingsprogramma hoe GroenLinks van Eindhoven een eerlijke, zorgzame stad met gelijke kansen voor iedereen en een groene omgeving met gezonde lucht wil maken.