Op 21 maart 2018 zijn er verkiezingen voor de gemeenteraad. De voorbereidingen binnen GroenLinks zijn al volop gaande. Zo is een groepje bezig met het schrijven van het verkiezingsprogramma.

We willen daarbij echter zo veel mogelijk mensen betrekken. Daarom organiseren we op zondag 18 juni in de middag een bijeenkomst waarin we samen praten over de hoofdthema’s van ons programma. De bijeenkomst is openbaar. Ook mensen die geen lid van GroenLinks zijn willen we graag bij de discussie betrekken.

Je bent welkom vanaf 13.00 uur. De bijeenkomst duurt tot ongeveer 16.00 uur. Daarna is er voor alle deelnemers een borrel. We treffen elkaar bij het TAC, Vonderweg 1 te Eindhoven.

De bijeenkomst is vooral bedoeld om jullie de gelegenheid te geven ons te vertellen wat jullie belangrijk vinden in het programma: welke onderwerpen moeten we zeker bespreken en welke standpunten moeten we innemen. In een aantal korte sessies willen we jullie de gelegenheid geven je punten aan de orde te stellen.

Heel graag tot ziens op 18 juni.