Met trots presenteerden we ons conceptverkiezingsprogrammaTijdens het schrijven van het verkiezingsprogramma zijn er al veel gesprekken gevoerd met inwoners en belangenbehartigers uit de stad. De programmacommissie heeft daar inspiratie uit gehaald.

Zoals gebruikelijk kunnen leden van GroenLinks daarna wijzigingen op het programma voorstellen door amendementen in te dienen. Nieuw is dat ook niet-leden verbetervoorstellen kunnen indienen. Daarmee daagt GroenLinks haar kiezers en sympathisanten uit om het verkiezingsprogramma te verbeteren. Zo blijven we scherp en laten we zien dat GroenLinks een politieke beweging is. Op deze pagina lees je hoe je een verbetervoorstel kunt indienen: voor leden en niet-leden.

ALGEMENE INFORMATIE VOOR LEDEN EN NIET-LEDEN

INFORMATIE VOOR NIET-LEDEN

INFORMATIE OVER INDIENEN AMENDEMENT

Wil je een verbetervoorstel indienen? Gebruik dan onderstaande formulier. Klik de bovenstaande teksten open voor meer informatie over de procedure. Wil je meerdere voorstellen indienen? Gebruik dan voor ieder verbetervoorstel weer een nieuw formulier. Door het formulier in te vullen geef je toestemming aan de programmacommissie en het bestuur om contact met je op te nemen.

Geef hier aan of je lid bent van GroenLinks.
Geef hier aan of je een nieuw punt wil toevoegen, een punt wil wijzigen of een punt wil schrappen.
Geef hier aan op welke pagina de wijziging moet plaatsvinden.
Indien je een tekst wil aanpassen of verwijderen, kopieer en plak de oude tekst dan hier. Laat dit leeg als je een nieuw punt wil toevoegen.
Geef hier aan hoe de nieuwe tekst moet luiden als je een nieuwe tekst wil voorstellen. Laat dit veld leeg als je alleen een tekst wil verwijderen.
Leg hier uit waarom je de tekst wil wijzigen. Dit helpt de programmacommissie en de leden om jouw voorstel te beoordelen.