Voer campagne!

Ons team voor verandering is bekend, het verkiezingsprogramma is vastgesteld: we zijn klaar voor de Gemeenteraadsverkiezingen 2018. We kiezen vóór. Voor gelijkheid en positivisme, en een groene en rechtvaardige samenleving.

Doe je mee?
Deze veranderingen bereiken we niet alleen, we doen het liever samen met jou. Wij zoeken nog vrijwilligers om ons te helpen. Om met ons langs de deuren te gaan bijvoorbeeld. Of om tijdens de debatten te zorgen dat er genoeg GroenLinks flyers op de campagnetafels in de zaal liggen. Ook kunnen we hulp gebruiken bij het plakken van onze verkiezingsposters en bij het rondbrengen van onze flyers. Dit hoeft niet veel tijd te kosten. Ook als je maar een uurtje de tijd hebt, ben je van harte welkom. Jouw inzet wordt enorm gewaardeerd.
Interesse? Stuur ons een mailtje en wij nemen z.s.m. contact met je op.

Weinig tijd?
Dan nog kun je met weinig moeite ons steunen:

1. Like ons op Facebook en nodig je vrienden uit onze pagina te liken
2. Voeg een 'Ik stem 21 maart GroenLinks' kader toe aan je profielfoto op Facebook. Hoe je dat doet staat hier omschreven.
3. Volg ons op Twitter en retweet onze tweets
4. Plak een van onze verkiezingsposters op je keuken of raam. Je kunt ze ophalen op ons campagnepand op de Tongelresestraat 60 H. We zijn op dinsdag, woensdag en zaterdag aanwezig.
5. Doneer. Met jouw bijdrage kunnen we de ambities van GroenLinks waarmaken. Een betere wereld - een eerlijkere wereld waar iedereen kansen heeft en we zorg dragen voor elkaar - ligt binnen handbereik. Steun ons met een bijdrage.
6. Geef ons feedback op de campagne: campagne@groenlinkseindhoven.nl

Nieuwsbrief
Tot slot kun je je ook inschrijven voor onze nieuwsbrief. Je krijgt dan het laatste nieuws over GroenLinks Eindhoven en omgeving en de campagne. Schrijf je hier in: nieuwsbrief